|
|
|
|
Tvorivý učiteľ fyziky
|
|
|
FESTIVAL FYZIKY 2008, TVORIVÝ UČITEĽ FYZIKY
Dalibor Krupa
|
|
|
|
EXPERIMENTÁLNA ZLOŽKA VO VYUČOVANÍ FYZIKY
Ľuboš Krišťák
|
|
|
|
FYZIKA, VEDA EXPERIMENTÁLNA A EXAKTNÁ V KONTEXTE PRÍRODOVEDNEJ A TECHNOLOGICKEJ GRAMOTNOSTI
Rastislav Baník
|
|
|
|
AKO ZHASNÚŤ ŽIAROVKU
Soňa Chalupková
|
|
|
|
FYZIKA V ZDRAVOTNÍCTVE
Oľga Holá, Viera Lehotská, Erzsébet Füri
|
|
|
|
KVALITATÍVNE ÚLOHY VO FYZIKE
Miroslav Němec
|
|
|
|
PRÍPRAVA ŽIAKOV NA RIEŠENIE ÚLOH FYZIKÁLNEJ OLYMPIÁDY KATEGÓRIE D PROSTREDNÍCTVOM DIŠTANČNÉHO KURZU
Ivan Duľa
|
|
|
|
FYZIKA V KUCHYNI
Matilda Džubáková
|
|
|
|
FYZIKA TVARU
Soňa Halusková
|
|
|
|
TVORIVOSŤ UČITEĽA NA VYSOKEJ ŠKOLE TECHNICKÉHO ZAMERANIA V PREDMETE METODOLÓGIA TECHNICKÉHO EXPERIMENTU
Ondrej Bošák, Viera Kaššáková
|
|
|
|
TVORIVOSŤ UČITEĽA NA VYSOKEJ ŠKOLE TECHNICKÉHO ZAMERANIAPRI OVEROVANÍ VEDOMOSTÍ, PRI SKUŠANÍ
Stanislav Minárik, Viera Kaššáková
|
|
|
|
TVORIVOSŤ UČITEĽA NA VYSOKEJ ŠKOLE TECHNICKÉHO ZAMERANIA
Viera Kaššáková, Vladimír Labaš
|
|
|
|
NIEKOĽKO TYPOV Z HODÍN FYZIKY (FYZIKA MIKROSVETA)
Jozef Szmolka
|
|
|
|
METÓDA VSTUP A VÝSTUP PODĽA PAVLA MIKULÍČKA PRE VÝUČBU FYZIKY
Max Bazovský
|
|
|
|
E-LABORATÓRIUM V INTEGROVANOM E-LEARNINGU
František Schauer, Miroslava Ožvoldová, Peter Čerňanský, Lenka Válková, Pavel Majerčík, Michaela Žovínová, Alojz Slaninka, Lukáš Tkač
|
|
|
|
POZNÁMKY K SÚČASNÝM ZMENÁM VO FYZIKÁLNOM VZDELÁVANÍ NA GYMNÁZIÁCH
Peter Demkanin
|
|
|
|
ČO PONÚKA HVEZDÁREŇ (BEZ PLANETÁRIA) ŠKOLÁM
Pavol Rapavý, Daniela Rapavá
|
|
|
|
O JEDNODUCHOM ELEKTROMOTORE DEMONŠTRAČNÝ EXPERIMENT ALEBO ŽIACKA AKTIVITA S VYUŽITÍM PROSTRIEDKOV POČÍTAČOM PODPOROVANÉHO LABORATÓRIA
Zuzana Šuhajová
|
|
|
|
SUPRAVODIVOSŤ – FENOMENÁLNY OBJAV V PRÍRODNÝCH VEDÁCH
Daniel Kluvanec, Boris Lacsný, Miroslav Boboň, Peter Krupa
|
|
|
|
TVORIVÉ SCHOPNOSTI A ÚLOHY NA ROZVÍJANIE TVORIVOSTI
Jaroslava Dohňanská
|
|
|
|
TVORIVÉ POZNÁVANIE – POPULARIZÁCIA FYZIKY V ZAHRANIČÍ
Jaroslava Dohňanská
|
|
|
|
PROJEKTOVÉ VYUČOVANIE VO FYZIKE 24 - HODINOVÉ MERANIE TEPLOTY VZDUCHU
Ingrid Horkavá
|
|
|
|
METÓDA ČIERNEJ SKRINKY - NETRADIČNÁ METÓDA VO VYUČOVANÍ FYZIKY
Ľudmila Onderová
|
|
|
|
MODERNÉ SPÔSOBY HODNOTENIA PRIESTOROV Z POHĽADU AKUSTIKY
Anna Danihelová
|
|
|
|
LETO VO FYZIKÁLNOM TÁBORE FAJN
Ľubomíra Valovičová
|
|
|
|
NETRADIČNÉ ÚLOHY PRE ŽIAKOV 7. ROČNÍKA
Ľubomíra Valovičová
|
|
|
|
ŠKOLSKÉ EXPERIMENTY S MERAČOM SPOTREBY ENERGIE
Ján Degro
|
|
|
|
INTERAKTÍVNE POČÍTAČOVÉ AKTIVITY AKO PROSTRIEDOK ROZVOJA KOMPETENCIÍ ŽIAKOV
Zuzana Ješková, Jana Kováčová
|
|
|
|
EXPERIMENTÁLNE SPRÍSTUPŇOVANIE FYZIKÁLNYCH POZNATKOV
Marián Kireš
|
|
|
|
NETRADIČNÉ VYUŽITIE VIDEOANALÝZY VO FYZIKE
Jozef Hanč
|
|
|
|
POODHALENÉ TAJOMSTVO VZNIKU MODREJ PLANÉTY – TEÓRIA POTVRDENÁ EXPERIMENTOM
K. Petrík, I. Túnyi, J. Sochor, M. Bachratý
|
|
|
|
STRETNUTIA S VEDOU
K. Petrík, A. Bočík, J. Krempaský, Z. Baxová
|
|
|
|
DÔLEŽITOSŤ ĎALŠIEHO VZDELÁVANIA UČITEĽOV FYZIKY A OPTIMÁLNE SPÔSOBY JEHO REALIZÁCIE
Rastislav Baník, Ivan Baník
|
|
|
|
POPULARIZAČNÉ PODUJATIE „ASTRONOMICKÉ ZATMENIA, ZÁKRYTY, PRECHODY A KOLÍZIE“
František Franko a kol.
|
|
|
|
OKNÁ DO MODERNEJ FYZIKY
Alexander Dirner
|
|
|
|
UČEBNÉ POMôCKY Z OPTIKY
Michal Figura
|
|
|
|
ADVENTURE OF KNOWLEDGE
Mária Zentková
|
|
|
|
|