|
|
|
|
Tvorivý učiteľ fyziky V
|
|
|
FOTOELEKTRICKÁ FOTOMETRIA TESNÝCH DVOJHVIEZD VO HVEZDÁRNI „JÚLIA“ – PRVÉ VÝSLEDKY
Vladimír Bahýl
|
|
|
|
SÚČASNÝ STAV EXPERIMENTOVANIA NA NAŠICH ŠKOLÁCH
Marek Balážovič
|
|
|
|
INTERAKTÍVNE ANIMÁCIE V PROSTREDÍ COACH – ŠIKMÝ VRH
Lukáš Bartošovič, Peter Demkanin
|
|
|
|
FYZIKA JE MOJA KAMARÁTKA
Mária Beniačiková
|
|
|
|
HISTÓRIA A PRINCÍPY FAREBNEJ FOTOGRAFIE
Sofia Berezina
|
|
|
|
FYZIKA V SLUŽBÁCH TECHNIKY A NAOPAK
Peter Bokes
|
|
|
|
TVORIVOSŤ JE FAJN
Mária Bystrianska , Michaela Reichelová, Ľubomíra Valovičová
|
|
|
|
MOŽNOSTI VYUŽITIA ASTRONOMICKÝCH DATABÁZ V PRÍPRAVE UČITEĽOV FYZIKY
Mária Csatáryová, Štefan Parimucha, Martin Šechný
|
|
|
|
VIRTUÁLNE LABORATÓRIUM V PROJEKTE ŠKOLA ASTRONÓMIE PRE SENIOROV
Mária Csatáryová, Vladimír Šebeň
|
|
|
|
NEZNÁME KOZMICKÉ ŽIARENIE
Alexander Dirner, Marek Bombara
|
|
|
|
ANTIHMOTA, HYPERHMOTA A TMAVÁ HMOTA
Peter Filip
|
|
|
|
VOĽNE DOSTUPNÉ APLIKÁCIE PRE VYUČOVANIE TÉMY ZVUK
František Gomboš
|
|
|
|
AKO SA TVORIA POZNATKY – POZNÁVANIE S VYUŽITÍM METÓDY ČIERNEJ SKRINKY
Viera Haverlíková
|
|
|
|
VIRTUÁLNE CENTRUM VEDY SCHOLA LUDUS ON-LINE
Viera Haverlíková, Katarína Teplanová, Marián Zelenák
|
|
|
|
VYUŽITIE VIDEOANALÝZY REÁLNYCH DEJOV VO VÝUČBE FYZIKY
Peter Hockicko
|
|
|
|
FYZIKÁLNE HRY, HRAČKY A JEDNODUCHÉ POKUSY NA PREDNÁŠKOVO-EXPERIMENTÁLNYCH TURNÉ
Oľga Holá
|
|
|
|
AKTIVIZOVANIE UČITEĽOV FYZIKY PRE AKTÍVNE ŽIACKE POZNÁVANIE –MAGNETICKÉ POLE ZEME
Peter Horváth
|
|
|
|
VÝSLEDKY PILOTNÉHO TESTOVANIA ARGUMENTÁCIE V KONTEXTE VYUŽÍVANIA ENERGIE
Jana Horváthová
|
|
|
|
OPTICKÉ VLÁKNA A ICH VYUŽITIE V PRAXI - MOTIVAČNÁ PREZENTÁCIA PRE ŽIAKOV GYMNÁZIÍ
Martina Horváthová
|
|
|
|
METEOROLOGICKÉ PRÍSTROJE ZO ŠKOLSKÝCH LAVÍC
Zuzana Hudáková
|
|
|
|
SIMULÁCIE, VIRTUÁLNE LABORATÓRIUM
Dana Jančinová
|
|
|
|
VÝUČBOVÉ MATERIÁLY NA TÉMU ZVUK V PROJEKTE ESTABLISH
Zuzana Ješková, Marián Kireš, Ewa Kedzierska
|
|
|
|
PREKONAJME SAMI SEBA
Marián Kireš, Zuzana Ješková, Claudio Fazio
|
|
|
|
POČÍTAČOM PODPOROVANÉ EXPERIMENTY S PODPOROU SYSTÉMU ISES V PRÍRODOVEDNOM VZDELÁVANÍ
Michaela Kostelníková, Lukáš Tkáč
|
|
|
|
VYUŽITIE DYNAMICKÉHO GEOMETRICKÉHO PROGRAMU COMPASS AND RULER (C.A.R.) VO VYUČOVANÍ FYZIKY NA ZÁKLADNÝCH A STREDNÝCH ŠKOLÁCH
Katarína Krišková
|
|
|
|
DIMENZIE PRIESTORU A ČASU
Dalibor Krupa
|
|
|
|
HĽADANIE HIGGSA
Dalibor Krupa
|
|
|
|
INŠPIRATÍVNE NÁMETY NA ŽIACKE EXPERIMENTOVANIE
Mária Nováková, Marián Kireš
|
|
|
|
ZAUJÍMAVÉ EXPERIMENTY NA VYUČOVANIE FYZIKY
Ľudmila Onderová, Jozef Ondera
|
|
|
|
ELEKTROMAGNETICKÝ LEVITÁTOR
Stanislav Ondruš
|
|
|
|
E-LABORATÓRIA NA INTERNETE A ICH IMPLEMENTÁCIA DO EDUKAČNÉHO PROCESU
Miroslava Ožvoldová
|
|
|
|
MĚŘ, POČÍTEJ A MĚŘ ZNOVU
Václav Piskač
|
|
|
|
MĚŘENÍ ČASU TROCHU JINAK
Lenka Prusíková
|
|
|
|
VÝUKA ASTRONOMIE NA ZŠ A SŠ S VYUŽITÍM STRÁNEK ASTRONOMIA.ZCU.CZ
Miroslav Randa, Ota Kéhar
|
|
|
|
MONITORING JASU NOČNEJ OBLOHY
Pavol Rapavý, Peter Begeni
|
|
|
|
FYZIKÁLNA SHOW AKO MOTIVAČNÝ PRVOK VO VYUČOVANÍ
Martin Štubňa, Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruška
|
|
|
|
PROJEKTOVÁ METODA ASTRONOMIE JAKO JEDNA Z CEST KE ZVÝŠENÍ ATRAKTIVITY VYUČOVÁNÍ FYZIKY
Zuzana Suková
|
|
|
|
FYZIKÁLNY EXPERIMENT ZA VLASTNÉ
Pavol Valko
|
|
|
|
SOLÁRNE KOLEKTORY AKO KRÁTKODOBÝ A DLHODOBÝ ŽIACKY VEDECKÝ PROJEKT
Ľubomíra Valovičová, Ján Ondruška
|
|
|
|
ZAVÁDZANIE FYZIKÁLNYCH POJMOV LOM SVETLA A INDEX LOMU AKTÍVNOU POZNÁVACOU ČINNOSŤOU ŽIAKOV
Michaela Velanová, Peter Demkanin
|
|
|
|
MEDZIPREDMETOVÉ VZŤAHY A MEANDRE RIEK
Klára Velmovská
|
|
|
|
Z FYZIKÁLNEJ KUCHYNE GYMNÁZIA PÚCHOV II
Mgr. Mária Pastorková
|
|
|
|
TVORIVÝ UČITEĽ FYZIKY V, FESTIVAL FYZIKY 2012
|
|
|
|
|